MARKWINS (США)

Компанія Markwins International Corporation заснована в 1984 році в США. Підприємство розробляє і виробляє декоративні косметичні засоби для дівчаток і жінок. Засновник компанії і її беззмінний директор Ерік Чен бездоганно вибудував свій бізнес, в якому кожен етап продуманий і бездоганно організований.

Діяльність компанії почалася з відкриття в Лос-Анджелесі фірмового бутика, в асортименті якого була присутня декоративна косметика не тільки для дорослих, але і для дітей. Нарешті, юні модниці, завдяки бренду Markwins, отримали все, про що вони так мріяли - тіні, лаки для нігтів, рум'яна, помади і блиски для губ. Та й мами зітхнули з полегшенням, адже тепер вони можуть не ховати власну косметику.

Створюючи торгову марку Markwins, Ерік Чен прекрасно розумів, що виготовлення продукції в США зажадає значних витрат, а значить ціна продукції буде занадто високою для середньостатистичного покупця. Тому компанія перенесла виробництво в Китай. У місті Шеньчжень, розташованому в провінції Гуандун, Markwins має найбільший промисловий комплекс.

Сьогодні цей бізнес успішно розвивається, нарощує потужності і збільшує продажі. До складу компанії входять три дочірні підприємства, які також працюють в сфері виготовлення декоративної косметики. У розробці рецептури продукції Markwins беруть участь досвідчені косметологи і дерматологи. При формуванні каталогу ставка робиться на поєднання якості продукції, її оригінального оформлення і прийнятної вартостi.

Всі косметичні препарати сертифіковані і проходять обов'язкове дерматологічне тестування. Для того щоб відповідати очікуванням споживачів і бути в курсі їхніх потреб, ведеться активна робота в соціальних мережах. На їх сторінках регулярно розміщується інформація про новинки Markwins, а потім ретельно аналізуються відгуки перших покупців.

Серед ключових причин успіху своєї компанії Ерік Чен на перше місце ставить правильну побудову взаємодії між підрозділами, чітку, прозору вертикаль структури бізнесу, а також обов'язковий контроль кожного етапу від розробки складу до відвантаження готової продукції. Вести справи засновнику допомагають троє його дітей, які очолюють ключові напрямки.

Дівчаткам обов'язково сподобаються яскраві, подарункові набори цього бренду, а мами будуть задоволені їх якістю. Косметичні засоби цього бренду відзначені низкою нагород міжнародних виставок, що проходили в Бельгії та Італії, і користуються заслуженою популярністю в 60 країнах.