Оплата та доставка

Години роботи

Доставка і оплата

Обмін і повернення товару належної якості

Гарантійні зобов'язання

 

Години роботи:

Прийом замовлень:

В режимі on-line щодня 24/7:

  • через веб сайт,
  • на електронну пошту: sale@babypark.ua.

По телефону замовлення приймаються:

  • Пн-Нд з 10.00 до 19.00,
  • Без вихідних

Обробка замовлень:

Ваші замовлення обробляються нашими менеджерами при їх надходженні. Замовлення вважається прийнятим тільки після телефонного дзвінка Вам від нашого менеджера.

Доставка і оплата

знижка 5% не сумується з додатковою знижкою від постачальника чи акційним товаром!

На даний момент наш магазин підтримує такі форми доставки:

  • кур'єром (Пн.-Пт. з 10.00 до 19.00) - інший час оговорюється окремо
  • транспортною компанією Нова пошта.
  • самовивіз
 
Способи оплати:
  • оплата готівкою кур'єру,
  • оплата післяплатою (передплата 20%, решта - представнику Нової Пошти при отриманні замовлення)
  • оплата на розрахунковий рахунок BabyPark.
Безкоштовна доставка

У нашому магазині немає мінімальної суми замовлення та замовлення понад 3000 грн (по Києву) доставляються за рахунок магазину BabyPark*

По всій Україні перевізником Нова пошта замовлення понад 5000 грн доставляються за рахунок магазину* (крім непідконтрольних територій) - за умови 100% передоплати

*Виняток: доставка усіх меблів - платна, незалежно від суми замовлення, згідно з тарифами Нової Пошти

Усі меблі замовляються із передплатою 500 грн. При відмові від замовлення - передплата не повертається!

Якщо Ваше замовлення збірне і в ньому є меблі, то меблі пересилаються платно, а решта безкоштовно

Замовлення, прийняті у вихідні або святкові дні, будуть оброблятися та доставлятись у перший-другий робочий день.

Усі подробиці ви зможете уточнити у наших менеджерів за телефонами, які вказані у нас на сайті.

Всі меблі з вітрини продаються в зібраному вигляді!

У м. Києві - доставка замовлень додому. Термін 1-3 робочих дні. Оплата готівкою здійснюється безпосередньо кур'єру до рук при доставці Вашого замовлення.

Якщо сума замовлення до 3000 грн., то вартість доставки 300 грн. Вартість вивезення замовлення по Київській області – 25 грн./км від КПП. Підйом та занесення товару в квартиру – безкоштовно (крім меблів).

УВАГА: відправка товарів Новою Поштою здійснюється лише після внесення передоплати у розмірі 20% вартості товару, але мінімум 500 грн.

По всій Україні - Нова пошта здійснює доставку замовлень додому. Час відправлення – наступний робочий день. Ви вносите 100% передоплату. Вартість залежить від місця призначення та ваги.

Більше подробиць на сайтах http://novaposhta.com.ua

Нова Пошта: час відправлення - наступний робочий день. Вартість доставки залежить від товару. Укомплектоване та підтверджене замовлення відправляється однієї зі служб - як посилка з "оголошеною вартістю". Ми надаємо Вам номер багажної декларації. При отриманні, при собі мати паспорт і номер багажної декларації. Більше подробиць на сайті novaposhta.com.ua.

При відправці, перевізник рахує об'ємну вагу посилки з:

Об'ємна вага (кг) = (Довжина (см) × Ширина (см) × Висота (см)) / 4000

Питома вага великогабаритних товарів - колясок, автокрісел, меблів, велотранспорту тощо переважно перевищує 30 кг.

Будь ласка, перевіряйте при отриманні замовлення відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару в присутності працівника служби доставки або безпосередньо у відділенні. На жаль, ми не можемо гарантувати вирішення спірних питань товара в Вашу користь, за умови, що замовлення не буде підтверджено при отриманні.

Обмін і повернення товару належної якості

Обмін товару належної якості проводиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо він не був у вживанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також в ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ товарний або касовий чек або інші документи, видані споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:

  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту, з перерахунком вартості,
  • отримати назад гроші у розмірі та вартості повернутого товару,
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

У разі обміну або повернення товару належної якості, Ви приносите товар на склад Babypark самостійно, або оплачуєте витрати на доставку товару.

Якщо Ви бажаєте здійснити повернення товару та отримати кошти назад, при собі необхідно мати товарний чек Babypark, ОБОВ'ЯЗКОВО паспорт (без нього повернення грошових коштів здыйснити не можливо).

Гарантійні зобов'язання

На усі товари магазину поширюються гарантійні зобов'язання.

Гарантійний термін може вказуватися в паспорті на товар, на його етикетці чи в будь-якому іншому документі, що додається до товару. При необхідності реєстрації товару на сайті виробника, покупець самостійно проводить реєстрацію або запитує допомоги у наших менеджерів.

УВАГА: Деякі марки товарів підлягають обов'язковій реєстрації. Без реєстрації - гарантія не надається.

При необхідності гарантійного/негарантійного ремонту або заміни запчастин, необхідно принести товар до магазину Babypark самостійно або оплатити витрати на доставку товару (по Києву - 150 грн., В передмістя Києва - обумовлена ціна, з регіонів України - по прайсу компанії-перевізника + 150 грн . по Києву) і підйом (спуск) габаритних вантажів на (з) поверх (у).

 

З Повагою,

адміністрація інтернет-магазину "BabyPark.UA"