Перша колекція ексклюзивних забарвлень Bugaboo Andy Warnhol 2013

В Україні представлена лімітована перша колекція Bugaboo Andy Warnhol знаменитого бренду Bugaboo. Ця торгова марка, заснована в Голландії, давно завоювала серця батьків своєю любов'ю до стильної функціональності.

Енді Уорхол для більшості обивателів є втіленням яскравої харизми, впливовим персонажем і однією з ключових фігур сучасної культури та мистецтва. Шлях, який довелося подолати Уорхолу, і сьогодні надихає світових зірок і просто талановитих особистостей. Серед його прихильників і дизайнер Марк Джейкобс, і епатажна Леді Гага.

У травні 2013 року стартував спільний унікальний проект, участь в якому беруть компанія Bugaboo і Фонд образотворчих мистецтв Енді Уорхола (Andy Warhol Foundation for Visual Arts). Ця ідея художника заснована на яскравій і безмежної дитячої фантазії, креативності та відсутності стереотипів. Саме за допомогою малюків народжуються прекрасні твори світового мистецтва, які знаходяться поза віком і часом. Початком проекту став запуск ексклюзивної лінії аксесуарів Bugaboo by Andy Warhol для колясок.

Колекція Bugaboo by Andy Warhol є результатом співпраці двох брендів, які вже давно стали культовими через оригінальне бачення звичних речей. Точно так само, як сенсації Уорхола з відтінком провокації одного разу здійснили в мистецтві переворот, коляски голландського бренду стали відкриттям у світі дизайну товарів для дітей.

машинки на текстильных комплектах Bugaboo

Протягом наступних двох років (у 2013 і 2014 роках) компанією Bugaboo буде презентовано кілька креативних колекцій, створених за мотивами відомих робіт Уорхола. За словами директора з маркетингу бренду Bugaboo Мадлен Клаассен, серія дитячих товарів Bugaboo by Andy Warhol вже стала певним своєрідною присвятою креативному стилю і нетривіальному підходу до повсякденного життя - тому, що так полюбилося шанувальникам таланту Енді Уорхола. Майкл Херманн, представник Andy Warhol Foundation for Visual Arts, вважає, що погляди Фонду повністю збігаються з філософією і основною концепцією компанії Bugaboo.

Нинішня весна ознаменується виходом двох перших серій аксесуарів для дитячих колясок «Автомобілі» і «Квіти» з нової колекції Bugaboo by Andy Warhol. Перша колекція заснована на зображенні автомобіля, що став, поряд зі знаменитою банкою Coca Cola, символом сучасного арт-мистецтва. У 1962 році Енді Уорхол використовував його вперше з метою передачі всієї потужності і одночасно легкості руху. Ця ідея як не можна точно відображає концепцію голландського бренду. Колекція відрізняється графічними веселими малюнками в чорно-білій колірній гамі на козирку колясок і пледах для моделей Bugaboo Donkey, Bugaboo Cameleon і Bugaboo Bee.

Колекція «Квіти» уособлює елегантну красу. У ній проглядаються елементи еклектики - поєднання чорного і червоного, що робить колекцію по-дитячому забавною і одночасно витонченою. У колекцію «Квіти» входять захисні козирки та пледики для колясок Bugaboo Donkey, Bugaboo Cameleon, Bugaboo Bee і квітчаста зелений або світло-блакитна парасолька, прикрашена улюбленим принтом Енді.

Bugaboo коллекция цветов

Творіння дизайнера, як і товари бренду Bugaboo, завжди на піку актуальності. Вони відповідають потребам сучасних батьків, зростаючим щодня. Однак сучасні мами і тата піклуються як про високу функціональність товарів для своїх чад, так і про прищеплення малюкам любові до прекрасного з перших днів. Саме таке поєднання характеризує нову колекцію Bugaboo by Andy Warhol.

Нові моделі практичних, стильних і безпечних колясок з колекції Bugaboo by Andy Warhol незабаром будуть представлені в мережі магазинів Babypark (Бебіпарк), щоб українські батьки змогли гідно оцінити спільну роботу двох іменитих світових брендів.