Fat Brain Toys (США)

Fat Brain Toys - американська сімейна компанія. Історія бренду почалася в 2002-му, коли 10-річний хлопчик Адам Карсон з міста Елкхорн (штат Небраска, США) отримав на день народження магнітний конструктор Geomag. Він так їм захопився, що вирішив купити комплект побільше, але не зміг знайти потрібний набір в інтернеті. Тоді Адам запропонував батькові-програмісту створити власний інтернет-магазин магнітних іграшок.

Цей гаражний стартап кинув виклик гігантам на зразок Walmart і зміг стати на одну сходинку з ними. У 2006 році сім'я організувала виробництво навчальних іграшок для розвитку візуально-просторових здібностей. Завдяки неординарному дизайну і освітньої цінності Fat Brain Toys швидко знайшли перших шанувальників.

Сьогодні Fat Brain Toys - один з найбільших гравців індустрії іграшок з асортиментом більше 7500 креативних моделей. В 2021-м Адаму Карсону 28 років, він промисловий дизайнер компанії Fat Brain Toys. Його дочка, малятко Емері, першою пробує на зуб, збирає і випробовує на міцність розробки батька і його колег. Компанія зберігає особливий підхід до формування асортименту, незважаючи на зростання виробничих масштабів.

Fat Brain Toys - експерт у створенні іграшок. Компанія проти «одноразових» іграшок, до яких дитина втрачає інтерес в перший же день. Тому компанія не женеться за трендами, а створює їх сама: не кожна іграшка може стати Fat Brain Toys, - коментують представники бренду. Нагороди Fat Brain Toys: три премії «Вибір батьків» (США) в 2020-м, чотири роки поспіль переможці в номінації «Краща іграшка для дітей» за результатами голосування в Американськiї асоціації роздрібної торгівлі іграшками (ASTRA), Toy Insider і інші.

Візуально красиві, незвичайні і практичні - вони неодмінно привертають до себе увагу. Хто ще міг придумати сортери, деталі яких неможливо втратити? Або боулінг, в якому кегля поміщається всередину кулі, і де мета гри не збити кеглі в кінці прямої доріжки, а перекинути одну кулею, пустивши по заданій траєкторії. Або конструктор на присосках, який можна збирати в будь-якому напрямку, кріпити на будь-яку гладку поверхню, грати їм навіть у ванній.

Місія бренду - за допомогою іграшок та ігор, які дійсно "включають мозок", надихати дітей на творчість і заохочувати допитливість. Fat Brain Toys розроблені з урахуванням вікових особливостей дітей, тому що для формування нейронних зв'язків на кожному етапі дорослішання потрібні різні стимули. Наприклад, дотик у немовлят розвивається, коли вони гризуть, натискають, крутять прорізувачі і брязкальця. Здатність до логічних висновків з'являється у дітей 1-2 років, коли куля не поміщається в трикутний отвір сортера. У віці 3-5 років формується креативність при конструюванні і емоційний зв'язок з батьками під час спільних ігор.

Якість і 100% безпека матеріалів. Міцний пластик і м'який харчовий силікон не тільки яскраві і приємні на дотик, але і абсолютно безпечні: вони не містять шкідливий для здоров'я бісфенол А. Продукти бренду сертифіковані і відповідають Комісії США з безпеки споживчих товарів (CPSC) і золотого стандарту в безпецi іграшок F963 ASTM.